October 23, 2009

श अर्थात् स को महिमा

साहित्यको पछाडि कारको उपहार पाएर फुरुङ्गपरेपछि केही लेख्नै पर्ने बाध्यताले जकडिएँ म । केही लेख्नु पर्यो भनेर घोत्लिन थालेँ । कुनै नयाँ रचना सिर्जना गर्न त खारिएको मस्तिष्क र माझिएको परिपक्वता हुनु पर्दछ । शायद यस्तै कुराको अभावले होला धेरै प्रयास गर्दा पनि मेरो दिमागमा केही फुर्न सकेन । म शुन्यतामा हराउन पुगेँ । यसै शुन्यतामा म 'श' अर्थात् 'स' अक्षरसँग साँठगाँठ गर्न पुगेँ । 'श' अर्थात् 'स' अक्षरले त मेरो जीवनमा ठूलो महत्वपूर्ण भूमिका खेलेको रहेछ । कुनै चलचित्रमा प्रमुख नायकले सम्पूर्ण कथावस्तु ओगेटेको जस्तो । यसपछि म शब्दकोश पल्टाउन पुगेँत्यहाँ मैले श अथार्त श ले ससार गाँजेको देखेँ। हाम्रा अग्रज साहित्यकाहरूले 'म' कि 'त' को मात्र महिमा गाएका रहेछन् । मलाई अचम्म लाग्यो 'म' र 'त' लाई सजिलै पोल्टामा हाल्ने 'श' अर्थात् 'स' को महिमा किन नगाइएको होला भनेर ।
लौ अब तयार हुनुहोस् 'श' अर्थात् 'स' को अपरिमित महिमा सुन्नलाई । 'श' अर्थात् 'स' ले 'म' अर्थात् मलाई कसरी कुम्ल्याएको रहेछ भनेर म यहा“ वृतान्त सुनाउन गइरहेको छु । म अर्थात् मेरो नाम श बाट उच्चाहरण भएको छ अनि मेरा चार वटा छोराछोरीको नाम पनि 'श' अर्थात् 'स' बाट शुरु भएको छ । मेरो जीवनको धेरै जसो शुभकार्य शुक्रबार सम्पन्न हुँदै आएको छ । मेरो शुभविवाहको सुकार्य पनि फागुन सड्क्रान्तिको दिन शुक्रबार नै सुसम्पन्न भएको थियो भने त्यसको ठीक सात वर्षछि एसओएस मा मेरो सुकार्य शुभारम्भ पनि सोही दिन अर्थात् फागुन सड्क्रान्तिको शुक्रबारदेखि शुरु भएको थियो । जहाँबाट मेरो साहित्यिकयात्रा शुरु भएको थियो । मेरो दुइ छोरी एक छोरा पनि शुक्रबार नै जन्मेका छन भने धेरै जसो शुभकार्य शुक्रबार नै सम्पन्न हुँदै आएका छन् । त्यस्तै 'सानी पुस्तकमा मैले पाएको पुरस्कारको घोषणा पनि मैले माघे सड्क्रान्तिको दिन शुक्रबार साँझ करीब साढे सात बजे शुभ समाचार सुनेको थिएँ भने उक्त पुस्तकको विमोचन पनि साट्ठी सालको शिक्षा दिवसको दिन भएको थियो । यस्तै सानीको दास्रो भाग सानीको साहसले अन्तर्राष्टिय नेपाली साहित्य समाजको पुरस्कार पाएको शुभसमाचार पनि मैले सावने सङ्क्रान्तिको दिन विहान सात बजे थाहा पाएकी थिएँ । यस्ता अन्य पनि धेरै घटनाहरू छन् जो मेरो जीवनमा 'श' अर्थात् 'स'ले बेरेर राखेको छ । यो त भयो 'श' अर्थात् 'स' ले मसँग गाँसेको नड. मासुको सम्बन्ध । यसरी मलाई 'श' अर्थात् 'स'ले हाड नाताको साइनो गाँसेपछि मैले पनि श अर्थात् स सँग हाडनाताको साइनो गाँस्न मेरा पुस्तकहरूको शीर्षक 'श' अर्थात 'स' बाट नै सुरु गर्न थालेँ । यसको सबुतप्रमाण 'सिन्केको सफलता' 'सवत्-अफिस', 'समयको क्यानभासमा', आदि हुन ।
अब हेरौँ 'श' अर्थात् 'स' ले 'त 'अर्थात् तपाईँसँग खेलेको पोठेजौरी । तँ अथवा तपाईसँग 'श' अर्थात् 'स' अक्षरकेा सम्बन्ध तपाईँको शरीरको सास पसेदेखि प्रत्येक श्वास प्रश्वासमा समाहित भएको हुन्छ । तपाईँको मृत्यु भइसकेपछि पनि तपाईँप्रति गरिने श्रद्धाञ्जली सम्वेदना र सालै पिच्छे गरिने श्राद्धमा पनि तपाईँलाई यो 'श' अर्थात् 'स' ले छोडेको हुँदैन । हुन त 'श' अर्थात् 'स' को महिमा हजारौँ मुख भएको शेषनागले त गर्न सक्दैन भने म सुक्ष्म जीवले त के सुकुला र - हुन त भाषाविद्हरूले जानेरै नै 'श' लाई तीन प्रकारमा श ष स पारेका रहेछन् । किनभने तीनवटै श एउटैभएको भए त यो संसारमा मात्र हैन सौर मण्डल , सम्पूर्ण बद्म्राण्डमा नै 'श' अर्थात् 'स' को साम्राज्य फैलन्थ्यो होला । प्रकृतिको सम्पूर्ण सजीव वस्तुमा सजिएको छ 'श' अर्थात् 'स' शायद तपाईँ विश्वास गर्नूहुन्न होला संसारमा सबैभन्दा शक्तिशाली सम्पत्ति हो भनेर । तर म त विश्वास गर्छु किनभने जहाँ सम्पत्ति छ त्यहाँ शक्ति छ । तपाईँसँग सम्पत्ति छैन भने तपाइँको श्रीमान वा श्रीमती सासूससुरा साढुभाइ सालासाली यहाँ सम्मकी गाँस बाँस कपासले पनि तपाईँलाई छोडर हिँडने छ अनि कसरी हुनु भयो तपाईँ सग्लो सिगो सजीव मानव - र्सवशक्तिमान, र्सर्वेर्सवा, सर्वोच्व, सम्पूर्ण संलग्नता रहेको सम्माननीय 'श' अर्थात् 'स' को साम्राज्य कहाँ कहाँ फैलिएको छैन भनी तपार्इँ सम्झना गर्नुहोस् अनि संकोच नमानी र्समर्थन गर्नुहोस् मेरो तर्कलार्इ। । 'श' अर्थात् 'स' ले भगवान शंकर, सरस्वती, सन्तोषी, साबित्री, सबैलाई आफ्नो बशमा पारेको छ । समाजमा रहेको संस्कृति साहित्य, संस्कार, सबैलाई गा“जेको छ 'श' अर्थात् 'स' ले । साहित्यकार कालिदासको शकुन्तला देखि लिएर सरुभक्तको स प्रतिको प्रेमसम्म फैलिएको छ 'श' अर्थात् 'स' को साम्राज्य स्वास्नीलाई दास सम्झेर सातफेराको सुत्रलाई सुहागरातको सुखभोगको सोपानपछि सम्पूर्ण सम्बन्ध नै समाप्त पार्ने स्वाँठदेखि लिएर स्त्रीको सम्झनामा सम्पूर्ण स्वभाव नै बदेलर संवेदनशील हुने पुरुषहरूप्रति संप्रेषित छ 'श' अर्थात् 'स' । आफ्नो सीमित आयलाई सम्पन्नता, शालिनता र सक्षमता देखाउन सप्तकोशीको पानी बगेझैं सम्पत्ति बगाउनेहरू स“ग सहनुभुति जागेर आउ“छ मलाई । आफ्नो संन्तानका भविष्य बारे संवेदनशील नभई तास, रक्सी, सुरा र सुन्दरीमा फसेर सम्पत्ति स्वाहा पार्नेहरूलाई 'श' अर्थात् 'स' को महिमा सुनाउन मन लाग्छ मलाई ।
आदरणीय पाठकवृन्द, सौर्न्दर्यले सजिएको शहाजहाँकी श्रीमतीको स्मृतिमा सम्पन्न गरिएको ताजमहलदेखि विश्व प्रसिद्ध पेरिसको आइफल टावर जस्तै सुन्दर छ 'श' अर्थात् 'स' को महिमा षेाडसी श्रृगारले सम्पन्न भएकी सुन्दरी जस्तै सुन्दर र साबित्री जस्तै शुद्ध र सत्य छ 'श' अर्थात् 'स'। जहाँ सत्य छ , त्यहाँ शान्ति छ, स्थिरता छ , सदविचार, सदभावना, सहयोग र सतकर्म अवश्य नै हुन्छ भनेर तपाई“ले स्वीकार गर्नै पर्छ । अनि सत्यम् शिवम् सुन्दरम्को मन्त्रमा यो संसार अडेको छ भन्ने कुरामा तपाईँले विश्वास गर्नै पर्छ । अब भन्नुहोस, तपाईँको जीवन पनि शान्त, सुन्दर र र्सार्थक र्पान 'श' अर्थात् 'स' को महिमा गाउनै पर्छ कि पर्दैन - 'श' अर्थात् 'स' ले सडकदेखि सदनसम्म तानेको छ । अनि सडकदेखि सदन पुगेका र गाउ“ देखि सहर पुगेका र्सवशक्तिमानहरूले घुसले नअघाएर जुससम्म खाँदा त्यसमा संलग्न हुने सहयोगीहरू सीमित स्वादमा शान्त हुन्छन् भन्ने कुरा सुन्दा तपाईँलाई अचम्म लाग्दैन होला - सवुत प्रमाण सहित प्रमाणित भएर भ्रष्टाचारी सावित भएका ती र्सवशक्तिमानलाई कसले शीतल सान्तावना दिने त -
पाठकवृन्द, मैले 'श' अर्थात् 'स' को महिमा यथाशक्ति जेताभक्ति भनेझैं मैले आफ्नो सामर्थले भ्याएसम्म गाइसकेको छु । अन्तमा पनि म 'श' को महिमा गाएरै समाप्त गर्दैछु । यदि 'श' अर्थात् 'स'
नभएको भए तपाईँको सामु म यो सबै संप्रेषित गर्न सक्दिनथेँ हुलाँ । सात पल्टसम्म खेस्रा तयार पारेर मात्र सम्पन्न भएको यो महिमा सकुन्जेल सम्म पनि म 'श' अर्थात् 'स' को दासताबाट मुक्त हुन सकिनँ । त्यसैले पनि होला यो पुस्तकको शीषर्क पनि स बाट उठ्न गई सिर्जना र सन्त्रास रहन गयो । हुन पनि हो मेरा सिर्जनाहरू सन्त्रासमा नै त बाचेका छन् । यसमा भएका मेरा सिर्जनाले गरेका घोचपेचले म स्वयं पनि सन्त्रासमा त छु नि † तर मलाई त्यो सन्त्रासबाट पनि 'श' अर्थात् 'स'को महिमाले मुक्त गराउने छ भन्ने पूर्ण विश्वास गर्दछु । त्यसैले आउनुहोस म अर्थात् म र त अर्थात् तपाईँ भएर एकपल्ट फेरि श अर्थात् सको महिमालाई जय भनौँ ।

0 comments:

मेरो बारेमा

मलाई पछ्याउनेहरु

फेसबुक शुभेच्छुक

भिजिटर म्याप

अन्तरवार्ता सुन्नुहोस्

खसखस डटकमले लिएको अन्तवार्ता सुन्नुहोस् । Click Here!! (Listen Live) यो अन्तवार्तालाई आफ्नो Computer मा Save गर्न चाहनुहुन्छ भने Right Click गरी Save... भन्ने Opptions मा Click गर्नुहोस् । यदि तपाई Mozilla Firefox, Google Chrome, Internet Explorer, Apple Safari चलाउँदै हुनुहुन्छ भने क्रमश: Save Link As.., गर्नुहोस् ।