कथाकार दिवाकर नेपालीज्यू- मैले पहिले भनिसकेको छु , म पात्रको कथालाई उनीहरूको शब्दमा मात्र ब्यक्त गर्नसक्छु भनेर । त्यसैले अहिले म पात्रहरूको अर्न्तव्यथाको कथा लेखिरहेको छु । कुरा के छ भने, मेरा कथाका पात्रहरूसँग मेरो सम्बन्ध बिग्रिदै गएको छ भनौँ चिसिदै गएको छ । यसरी सम्बन्ध ब्रि्रेको निकै दिन भइसक्यो अब उनीहरू आन्दोलन गर्ने, सङ्धर्षमा उत्रने धम्की दिइरहेका छन् । किनभने अहिले मुलुक नै आन्दोलन र सङ्धर्ष सङ्क्रमणले ल्कान्त छ । प्लेग रो गसरह फैलिएको यो सङ्क्रमणले सबै वर्ग, समुदाय, जात र प्रान्तलाई यसले ग्रस्त बनाएको छ भने मेरा पात्रहरू चाहिँ किन नउत्रिउन र आन्दोलनमा होइन र - मेरा पात्रहरूसँग मेरो सम्बन्ध किन कसरी बिग्रियो भन्नुपर्दा कारणहरू धेरै छन् । मैले उनीहरूको वास्तविक कथा लेखिन रे । उनीहरूको भावअनुसारको शिल्प र शैली दिन सकिनँ रे । उनीहरूलाई जीवन्त बनाउन सकिनँ रे । मैले माया र प्रेमको कथा मात्र लेखिदिए रे । विद्रोही पात्रहरूको कथा लेखिदिइन रे । त्यसैले अहिले म मेरो कथाको क्यानभासमा तिनै विद्रोही पात्रको चरित्र चित्रण गर्न गइरहेको छु । मेरो यस विद्रोहको क्यानभासमा तिनै विद्रोही र असन्तुष्टी पात्रहरूका विरोधात्मक छायाहरू छन् । त्यसैले उनीहरू कहिले भोक हडताल, कहिले नाकाबन्दी, त कहिले आमहडताल, त कहिले चक्काजामका आव्हान लिएर सङ्धर्षा उत्रेका छन् । म इमानदारकासाथ भन्छु कथाकार दिवाकर नेपालीज्यू- उनीहरूको कथन धेरै हदसम्म सत्य छ । तर यसमा मेरोमात्र दोष छैन । म पनि विवश वर बाध्य छु । यस आरोपलाई म यसरी स्पष्टीकरण दिन चाहन्छु । म एक गृहणी , आमा र कर्मचारी पनि हुँ । मैले सम्पर्ूण्ा दायित्व पूरा गरेर साहित्यमा लाग्नर्ुपर्छ । फेरि म आफैमा बौद्धिकता नहुन सक्छ अथवा भाषिक गहनता मैले दिन नसेकेको हुनसक्छ । अर्को कुरा लेखकीय उष्णतामा मेरो कथाको तापक्रम शून्यमा झरेको हुनसक्छ । सफल कथाकारहरू जस्तै तपाईँहरूको जस्तो स्तरीय समकालीन कथा लेख्न नसकेर मेरो कथा धेरैपल्ट प्रकाशकीय मारमा थिल्थिएको हुनसक्छ । मेरा यिनै बाध्यता र विवशताले गर्दा मेरा पात्रहरू मदेखि रुष्ट भएका हुन् ।
कथाकार दिवाकर नेपालीज्यू- अहिले मेरो एउटी केटीपात्रसँग समञ्जस्यता मिलेको छ । ऊ भर्खर अरबबाट बलत्कृत भई, मानसिक रुपले विक्षिप्त भएर आएकी छे । उसलाई कुनै गैरसरकारी संस्थाले उद्धार गरेर नेपाल ल्याईदियो रे । ऊ अँध्यारा दिनहरूमा आशाको दियो बालेर विदेश गएकी थिई । तर उसलाई के थाहा विदेशमा यति भोका नरपिशाचहरूको यौनशिकार बन्नुपर्दछ भनेर । ऊ जीवन र मृत्युको दोसाँधमा पुगी रे । अन्त्यमा मर्नुभन्दा बौहुलाउनु निको भन्ने उखान लागु भयो रे उसलाई । उसको कथा हृदयविदारक छ । म उसको कथा सुन्दै छु । त्यहीबेला अर्को बलत्कृत पात्र पनि आइपुग्छे मभए ठाउँमा र भन्न थाल्छे - ' उसको कथा कथाभन्दा मेरो कथा हृदयविदारक छ । मेरो कथा लेखिदिनु' भन्छे । ऊ भन्छे- 'उसलाई छ विदेशमा विदेशीले बलात्कार गरेको छ । तर मलाई त मेरो आफ्नै देशमा आफ्नै दाजुभाईले बलात्कार गरेको छ । साम्प्रदायिक आगोको ज्वालामा उनीहरूले मेरो अस्तित्वलाई स्वाहा पारेका छन् । उनीहरूले को आफन्त को पर्राई, को बूढाबूढी को चेलीबेटी, केही भनेन भने विदेशीको त के कुरा गर्नु -' ती दुर्इ पात्रहरू आ-आफ्ना कथा महत्वपूर्ण भन्दै वादविवाद गर्न थाल्छन् । म उनीहरूको पीडादायक कथा सुनेर कथा लेख्न चाहन्छु र समाजलाई भावुक र सचेत गराउन चाहन्छु । तर अफसोच † उसको र मेरोबीच अवरोध आइपुग्छ । मेरी सानी छोरी 'भोक लाग्यो' भन्दै रुँदै आउँछे । म छोरीलर्ँइ खानेकुरा खुवाउन थाल्छु । त्यत्तिन्जेलसम्ममा मेरा पात्रहरू हिँडिसक्छन् । उनीहरू आफूलाई न्याय नभएको गुनासो गर्दै विद्रोहमा उत्रने चेतावनी दिँदै मबाट टाढा भाग्छन् । म उसलाई समाउन खोज्छु । तर असफल हुन्छु ।
म हरेस खादिनँ दिवाकार नेपालीज्यू, फुर्सद हुनुबित्तिकै अर्को पात्रको खोजीमा हिँड्छु । अहिले मसँग जनआन्दोलनमा उत्रेको एउटा घाइते राजनैतिक कार्यकर्ता छ । ऊ मेरो विरुद्धमा पनि आन्दोलनमा उत्रेको छ । किनभने धेरै लामोसमयदेखि उसले मलाई आप\mनो कथा लेखिदिन अनुरोध गर्दै आएको थियो । ऊ देश र जनताको लागि लड्यो रे र्सवहारावर्गको लागि लड्यो रे । ऊ जनताको मौलिक अधिकारको लागि बाधझै गर्जन्थ्यो रे । लोकतन्त्रको स्थापनाको लागि ज्यान दिएर लड्यो रे । राजनीतिमा लाग्दा ऊ कहिले टाउको फुटाएर आउँथ्यो रे कहिले घरबाट महिना“ैदिनसम्म गायब हुन्थ्यो रे । त्यसैले ऊ परिवारको अगाडि भिजेको मुसो भएर बस्न बाध्य थियो रे । तर पनि उसले राजनैतिक विचारधारा परिवर्तन गरेन र । अहिले देशमा उसले गर्दा नै लोकतन्त्र आएको रे । तर उसँगै लडेका कार्यकर्ता कारमा कुद्न थाले रे । तर ऊ घरको सँधारमा कुद्न नसक्ने भएको छ । राज्यले उसलाई वास्ता गरेन रे । पार्टी कार्यकर्ता साथीहरूले पनि उसलाई वास्ता गरेन रे । म उक्त पात्रको मानसिकता बुझ्न गहिराइमा प्रबेश गर्छु उसलाई पढ्छु । उसलाई विश्लेषण गर्छु उसलाई उसको मागअनुसारको कथावस्तुमा ढाल्न शब्द र शैलीको समायोजन गर्न खोज्छु । त्यसैबेला भान्साकोठामा खाना तयार गर्नेबेला भएको सङ्केत पाउँछु । म झल्याँस्स हुँदै झ्यालबाहिर आँखा उघार्छु साँझले सँधारभित्र पाइला राखिसकेको पाउँछु । म अत्तालिन्छु । त्यसैसमय मेरो पात्र वैशाखीको साहाराले ढोकाबाट फुत्तबाहिर निस्कन्छ । म उसलाई समाउन चाहेर पनि समाउन सक्दिनँ किनभने मैले उसलाई समाएर मात्र हुँदैन उसलाई समय दिन पनि सक्नुपर्दछ । उसँग रमाउन सक्नुपर्दछ उसका भावाना बुझ्न सक्नुपर्दछ । तर यो सबकुराको कमी छ मसँग ।
म भान्साकोठाको कामतिर लाग्छु । म भान्साकोठामा काम गर्दागर्दै आमहडतालले बन्द भएको रेस्टुरेन्टमा काम गर्ने एउटी केटीलाई उदास अनुहार लिएर चियापसलमा चिया खाइरहेको देख्छु । म उसैलाई समाउँछु । म उसको कथा सुन्दै काम गर्छु ऊ वादी केटी हो रे । उनीहरूलाई समाजले तल्लोस्तरको नागरिकको रुपमा राख्यो रे । उनीहरू शोषित र पीडित छन् रे । उनीहरू बषौदेखि यौनशोषित हुँदै आएकाले अहिले आक्रोशित र विद्रोही बनेका छन् रे । ऊचाहिँ अलिक टाढीबाठी भएकीले रेष्टुरेन्टमा काम गर्न थाली रे । तर के गर्नु बन्द र हडतालले रेष्टुरेन्ट पनि बन्द भएपछि उसलाई जीवन गुजार्न पनि गारो भइरहेको छ । आफ्नो अस्तित्व बेचेर कैयौँ भोका यौनपिचासुलाई सन्तुष्टि दिएर पनि बाँच्नका लागि उनीहरूले गर्नुपरेको सङ्धर्षअत्यन्त दर्दनाक भएकोले उसको कथालाई कथामा ढााल्न अनुरोध ऊ मलाई गर्छ झन अहिले बन्दले गर्दा ऊ राजनैतिक नेताहरूप्रति नै तीखो व्यङ्ग गर्छु आन्दोलनमा उत्रने खारो चे तावनी दिन्छे । अहिले ऊ झन बढी आन्दोलित र आक्रोशित देखिन्छे । ऊ मलाई आफ्नो सम्पूर्ण कथा सुनाउन चाहन्छे र त्यसको परिभाषा खोज्न चाहन्छे । म उसलाई उसको कथाको परिभाषा दिन सक्दिन र म छटपटाउँछु । त्यति नै बेला चुलामा तरकारी डढेको र दाल उम्लेर गएको आभास पाउँछु । म उक्त पात्रलाई सहनुभूतिका शब्द प्रकट गर्दै चाँडै उसको कथा प्रकाशित गरिदिने ढाडस दिँदै चुलोतिर लाग्छु । उसलाई दिएको वचनमा कतिको खरो उत्रन्छु त्यो मलाई थाहा छैन । किनभने मेरा पात्रहरू सङ्धर्षा उत्रनुको अर्कोर्र् प्रमुख कारण उनीहरूको कथा समयमा प्रकाशित नहुनु पनि हो ।
कथाकार दिवाकर नेपालीज्यू, अब म पात्रको खोजी गर्दिनँ । किनभने पात्र खोज्दाखोज्दै म धेरै थाकिसकेको छु । एउटा पात्र धेरै समयदेखि मसँगै छ । उसले मलाई कथा लेख्न धेरै अनुरोध गरेको थियो तर मेरो जागिरे दायित्वले उसलाई कथामा ढाल्न सकेको थिइन“ । त्यो बेला देशमा जनयुध्द चलेको थियो । उसको कथा यस प्रकारको थियो । ऊ रङ्गेली बजारमा रिक्सा चलाई खाने मजदुर हो । धेरै दिनदेखिको नाकाबन्दीले उसले राम्रो आम्दानी गर्न सकेको थिएन । घरमा छोराछोरी भोकै र नाङ्गै थिए । ऊ रिक्सामा बिमारी लिएर विराटनगर हि“ड्यो । बाटामा पुलछेउमा बोरामा बालुवा भरेर राखिएका थिए । सबै यात्रु बम छ भनेर तर्केका थिए । तर मेरो पात्र साहसी बन्छ किनभने उसले घरमा चामल किनेर लानु छ, दाल र कपडा किनेर लानु छ । छोराछोरीको भोको पेटमा चारो भर्नु छ । उसलाई अहिले मान्छे भएर जन्मेकोमा दिक्क लागेको छ । ऊ चराचुरुङ्गी भएको भए सजिलै आहारा खोज्न सक्थ्यो । ऊ बिमारी टाढै राख्छ । आफू भने बोराको नजिक जान्छ । ऊ भोकले ग्रसित छोराछोरीको अनुहार सम्झन्छ अनि सयसयका हरिया नोट आ“खाअगाडि देख्छ । ऊ त्यहाँ बम छैन भन्ने कुरामा विश्वस्त हुन्छ । ऊ बोरा उचाल्छ । बोरा उचालीनसक्दै उसको विश्वास पड्केर धेरै टाढासम्म छरिइसकेको हुन्छ । ऊ भन्दै छ- 'हम गरीब कथिले बिगारने छे - हमरा बेटाबेटी भुखले प्यासले कथिले नाङ्गै छे ,हमरा बेटाबेटी के कौन दोष छेलै छे - हम कथिले एनान सजाय पहिली - '
उसको कथा सुन्दासुन्दै उसँगै अर्को पात्र आइपुग्छ । ऊ राज्यद्वारा पीडित पात्र हो । उसको नाम हर्के हो । ऊ निदोर्षथियो रे । राज्यले छापामार र आतंककारीको बिल्ला लगाएर उसको ज्यान लियो रे । ऊ बूढा बाबु दलसिंहको एकमात्र सहारा, तरुणी स्वास्नी झिम्कीको आर्दश पति र छोरा लट्टेको आधारशिला थियो रे । उसलाई राज्यले मारेपछि आतंककारीको बिल्ला लगाईदियो रे । ऊ भन्दै छ -'माओवादीद्वारा राखिएको बोरामा बम छ भन्दाभन्दै रिक्शाचालक बोरा उचाल्न गएको थियो । ऊ नगएको भए ऊ मारिने नै थिएन तर मलाई त सैनिकले कुनै कारण नदेखाइ मेरा बाबुको अगाडि नै मलाई गोली हानेका थिए । त्यसैले मेरो कथा बढी महत्वपूर्ण छ' ऊ भन्दछ । हुन पनि देशमा चलेको एक दशकको जनयुद्धमा धेरै निदोर्षजनता मारिएका थिए । अब ती दुर्इमा वादविवाद चल्छ । म सम्झौता गराउनपटि्ट लाग्छु । म हर्केलाई भन्छु -'तिम्रो कथा त कथाकार पुण्यप्रसादले लेखिदिएका छँदै छन् नि । विचरो † त्यो रिक्शाचालकको कथा कसले लेखिदिन्छ - ऊ मलाई चुनौति दिँदै भन्छ - त्यसो भए पक्कै रिक्शाचालकको कथा लेखिदिनु हुन्छ त - म उसलाई लेखिदिने वाचा गर्दछु ।
भोलिबिहानको सूर्योदयको पहिलो झुल्कोमा नै उसको कथा लेख्ने सङ्ंकल्प गरेर म निदाउँछु ।
बिहान उज्यालो हुँदा नहुँदा मेरो घरको उषाकालीन दायित्व मसँगै ब्यूँझन्छ । उक्त पात्रको विश्वास बटुल्न धेरै चोटि कलम र कापी लिएर बस्ने जमर्को गर्छु तर असफल हुन्छु । असफलताको झटारो खाँदाखाँदै मेरो अफिस जाने समय भइसक्छ । कुनै फुर्सदको समय पारेर कथा लेखिदिने प्रतिज्ञा गरेर म अफिस जान्छु । तर म सोच्छु यो कथा त बासी भइसकेको छ । देशमा विद्रोहीपक्षले युद्ध त्यागेर शान्ति सम्झौतामा फर्किसकेको छ । त्यसैले उक्त रिक्शाचालकको कथा कसले पढीदिन्छ । त्यसैले म उक्त पात्रको कथा लेख्ने मन गर्दिन । अनि फेरि म उक्त पात्रबाट टाढिन्छु अनि अविश्वासी र असक्षमीको उपाधि पाउ“छु ।
अब म पात्र खोज्न सक्तिनँ - दिवाकार नेपालीज्यू । म धेरै थाकिसकेको छु । म पात्रहरूसँग शान्तिवार्ता गर्न चाहन्छु । सरकारले विभिन्न आन्दोलित वर्ग, समुदाय, र जातहरूसँग शान्तिवार्ता गर्न चाहेझैँ म पनि शान्ति वार्ता गर्न चाहन्छु तर मभित्र अहम् र हुँकार छ । जसले गर्दा म तिनीहरूको अगाडि झुक्न सक्तिनँ । किनभने म उनीहरू बिना पनि बाँच्न सक्छु भन्ने घमन्ड ममा छ । त्यसैले पात्र र मबीच खाडलको गहिराइ बढ्दै गएको हो । मेरा पात्रका कुण्ठित भावनालाई मैले नस्वीकार्नुले मलाई मात्र हैन पात्र स्वयम्लाई र धेरै पाठकहरूलाई हानि गरिरहेको छ । पाठकहरूलाई पनि राम्ररी थाहा छ, उनीहरूलाई म ढाट्न सक्तिनँ किनभने उनीहरूले मलाई राम्ररी पढिरहेका छन् । त्यसैले हामीबीच मध्यस्थता कायम गर्न तपार्इँ साँघु भएर आउनुपर्छ । मेरा आन्दोलित पात्रहरूसँग शान्ति सम्झौता गराउन तपाईँ मात्र सक्नुहुन्छ दिवाकर नेपालीज्यू यदि तपाईँ आउनुहुन्छ भने, मेरा कथाहरूको क्यानभासमा चाँडै सम्झौताको क्यानभास तयार हुनसक्छ ।
September 17, 2009
11
विद्रोहको क्यानभासमा
3:39 AM
कथा
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
मेरो बारेमा
मलाई पछ्याउनेहरु
फेसबुक शुभेच्छुक
बादल
mp3
(1)
Translate
(3)
अन्तरवार्ता
(2)
कथा
(59)
कविता
(11)
गीत
(2)
निबन्ध
(3)
नियात्रा
(1)
पत्रकथा
(1)
पत्रात्मक लेख
(2)
पद्य
(12)
फोटो
(1)
बाल उपन्यास
(1)
बाल एकाङ्की
(5)
बाल कविता
(1)
बालकथा
(13)
बालगीत
(3)
बालसाहित्य
(19)
मेरो अन्तरवार्ता
(1)
मेरो बारेमा
(1)
यौन कथा
(6)
लघुकथा
(22)
शुभकामना
(1)
समालोचना
(14)
समीक्षा
(6)
सम्प्रेषण
(2)
संस्मरण
(15)
अन्तरवार्ता सुन्नुहोस्
खसखस डटकमले लिएको अन्तवार्ता सुन्नुहोस् ।
Click Here!! (Listen Live)
यो अन्तवार्तालाई आफ्नो Computer मा Save गर्न चाहनुहुन्छ भने Right Click गरी Save... भन्ने Opptions मा Click गर्नुहोस् । यदि तपाई Mozilla Firefox, Google Chrome, Internet Explorer, Apple Safari चलाउँदै हुनुहुन्छ भने क्रमश: Save Link As.., गर्नुहोस् ।
11 comments:
राम्रो कथा
शर्मीला जी तपाई मेरो अत्यन्तै मनपर्ने लेखक हुनुहुन्छ । तपाईले लेख्नुभएको कथाहरु भेटेँसम्म सबै पढ्ने गरेको छु । म सल्यानी ठिटो हुँ हाल काठमाण्डौंमा छु । ब्लग संचालन गर्नुभएको रहेछ अब त रचना पढ्नका लागि भौतारिनु पर्ने नभयो । सफलताको शुभकामना छ तपाईलाई । ब्लगलाई निरन्तरता दिनुहोला ।
कथा निकै सरल मिठासपूर्ण लाग्यो शर्मिला जी मलाई । मेरो सहकर्मी मित्र मनोजले तपाईको बालपुस्तक मेरी छोरीलाई दिनुभएको रहेछ । उनले तपाईको पुस्तक निकै मन पराई । तपाईका अन्य बालपुस्तकहरु दर्जनौ जति पुस्तकपसलहरुमा खोजेँ पाउन सकिँन । आज इन्टरनेटमा डुल्दै जाँदा तपाईको ब्लगमा डुबुल्की मार्न पुगेँ । अब नियमित पढिन्छ । शुभकामना हैँ ।
शर्मिला जी तपाईका प्रयाशः कथाहरु प्रेम र यौन बासनाले भरिपूर्ण भएको पाइन्छ । म यौन मनोवैज्ञानिक कथाहरु पढ्न रुचाउँछु । हदैको अश्लिलता भनै पटकै मनपर्दैन जसले उत्तेजना बाहेक अरु केही सिकाउँदैन । मानिसहरुमा माझ यौनका बारेमा सर्किण सोचाई हुन्छ त्यो मलाई मन पर्दैन् । ‘समयको क्यानभासमा’को फ्रेम भित्रको फोटो भन्ने कथा निकै राम्रो लाग्यो । अझ लेख्दै जानुहोला ।
निकै दिनदेखि हेर्दैछु तपाईको ब्लग धेरै रचनाहरुले भरिदै छन् । तपाईको कति छिटो रचना गर्नुहुन्छ हँ ? कि पहिलेदेखि नै स्टक थियो तपाईसँग ।
म पनि एकाध मात्रामा कथाहरु लेख्ने गर्छु । आफुलाई पढ्दा कथा राम्रो लाग्छ । बिभिन्न पत्रपत्रिकाहरुमा पठाउछु प्रकाशित हुँदैन । गरिमा र मधुपर्कमा निकै पठाईसके छापिएन । के रचना प्रकाशित गर्न पनि चाकडी गर्नुपर्छ हो ? कथाका लागि धन्याबाद शर्मिला जी ।
वेबसाइट निकै राम्रो लाग्यो मलाई । रचनाहरु पनि सबै उत्कृष्ठ लागे मलाई सफलताको शुभकामना ।
मेरी श्रीमति अनिता तपाईको ‘फ्यान’ छिन् । तपाईका पुस्तकका कथाहरु निकै पटक दोहो¥याएर पढ्ने गर्दछिन् । के हामीलाई भेट दिनुहुन्छ ?
हैन शर्मिला जी तपाईको कसरी कथा सिर्जना गर्नुहुन्छ । आफ्नो यो खोपडीमा के आउँदैन बा ? कथा निकै राम्रो लाग्यो । अरु पनि पढ्न पाएँ हून्थ्यो ।
शर्मिला दिदी तपाईको पुस्तक ‘समयको क्यानभासमा’ पढेर सिध्याएँ । अब तपाई के प्रकाशन गर्दै हुनुहुन्छ ? छिटो है ।
Sharmila jee
I read your stories. They are excellent.
Devendra Bhandari, Canada
Thank you Devendra jee, Its a great honour for me, as Ive been least able to satisfy my readers , it boosted up effort to do my best in future,
Post a Comment